domingo, 23 de enero de 2011

NET WEIGHT - Discografia

Crec que aquesta és una bona forma de començar el blog: amb força, amb actitud... i d'això Net Weight n'anaven sobradíssims. No crec que sigui massa exagerat dir que han estat dels millors representants del Hardcore a les Illes, ni tampoc afirmar amb rotunditat que han estat dels millors grups en el seu estil, a l'Estat, la darrera dècada i mitja: només cal pegar un repàs a la seva discografia per veure que, realment, és així: cada disc, cada cançó, cada lletra és una joia del estil.

Començaren la seva activitat devers 1998, quedant dissolts el 2003. El seu llegat? Tres discs, un split 7" amb els Bad Taste i un públic fidel que els seguia per tot arreu. En Xisco, el seu vocalista, aleshores començaria a donar forma al seu nou projecte, Errör. El 2008 sembla que es reuniren per re-gravar algunes cançons com a aperitiu d'un disc que, a hores d'ara, encara no ha vist la llum.

Vaig conèixer els Net Weight just quan acabaven de treure "Individual Control" (1999), quan un company de classe - cosí d'en Toni, el baixista - em va dur una còpia, just treta del forn. Aquell disc em va marcar fins el punt que me'l vaig aprendre de memòria, de tantes vegades que el vaig escoltar. Però quina fortuna, la nostra, que els següents àlbums, "Hardcore Viva!" i "Net Weight" són igualment bons fins el punt que mai he pogut quedar-me amb un sol disc de Net Weight... M'agraden els tres, per igual.

L'arxiu que us proporcionam compila tota la discografia d'aquest grup illenc: prop de 40 himnes del millor Hardcore que s'hagi fet mai per aquí.


Net Weight - "Individual Control" (1999)


NET WEIGHT - "Hardcore Viva!" (2000)


NET WEIGHT - "Net Weight" (2001)


NET WEIGHT - "Split" (2002)



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario