sábado, 29 de enero de 2011

MALLORCA BEAT EXPLOSION - Vol. 1 - Recopilació

Conscient de que a la xarxa és pràcticament impossible aconseguir gravacions de grups mallorquins de la dècada dels 60's, m'he animat a fer aquest recopilatori cassolà; es tracta d'un primer volum que compila als grups més populars del seu moment a la nostra illa, i que, d'una forma o una altra, suposa la primera generació de bandes mallorquines. Algunes d'aquestes gravacions no s'han editat en CD sinó que s'han ripeat de vinils; així doncs, no espereu un so espectacular, sinó més aviat un petit recorregut per aquella Mallorca que començava a descobrir que no sols hi havia Pasdobles o Folk regional mallorquí, sinó gèneres com el Beat, el Pop, el Soul o la Psicodèlia.

Els grups i les cançons seleccionades:

Z-66: "Tryin' to get you" / "I've been hurt"
Los Javaloyas: "Lina" / "Vuelo 502"
Los Beta"Night Train" / "Let's go"
Los Pops: "No, no no" / "Te esperaba"
Los 5 del Este: "Look at this boy" / "Una noche de verano"
Los Bohemios: "Qué chica tan formal" / "Dame tu cariño"
Los Condes: "Try me" / "No me ilusionaré"
Grupo 15: "El olé" / "Operación sol"


MALLORCA BEAT EXPLOSION - Vol. 1 - Recopilació

2 comentarios:

  1. Me han sorprendido estas dos recopilaciones, no sabía que en Mallorca había tantos y tan buenos grupos, me quedo con los Pops, Mike And the Runaways, los cinco del Este y los Bohemios,
    seguiré oyendo a vuestros grupos.
    Por cierto, falta un EP de los Pops, ¿Pensais incluirlo próximamente?.
    Gracias por compartir tanta música

    ResponderEliminar
  2. Hola, Jose. Efectivamente, Mallorca tuvo una escena muy rica, sobre todo en la segunda mitad de los 60. Después vinieron tiempos duros... Sobre Los Pops, me apunto la sugerencia; si no recuerdo mal, tengo por ahí el EP que falta por publicar, aunque para mi gusto es el más flojo de los 3 que grabaron en su momento. Por cierto, este año la banda se reunió para dar un concierto! Insólito! Saludos!!!

    ResponderEliminar