martes, 18 de octubre de 2011

VVAA - "VIII Concurs Pop Rock - Palma" (1990)

Anem ara un poc més lluny, a principis dels 90's: és el torn de treure la pols a aquest LP editat en motiu de la celebració del VIII Concurs Pop Rock, que al llarg de tants d'anys organitzà el Ajuntament de Palma. Únicament hi surten 6 cançons-grups, així que és un disc magre en quantitat... però ric en contingut. Així, hi trobem del primeríssim material de Los Malditos, guanyadors d'aquella edició, sinó també una primerenca versió de "Satellites" d'uns aleshores desconeguts Los Valendas: una raresa en tota regla, vaja. A més de trobar-hi cançons del sextet La Puerta del Ruido, Tumbet i els menorquins A Bordo, també hi ha l'aportació de Zevo ("Jack, el destripador"), una veterana banda de Heavy Metal capitanejada pel guitarrista Tolo Gual, que per desgràcia passà a millor vida fa uns pocs mesos.

Aprofit per dir que aquest disc me'l envià en Pinxo, recordant-vos que a la seva web, MallorcaNochentas hi trobareu un bon grapat d'informació sobre les diferents edicions del ja mític Concurs Pop-Rock.

DESCÀRREGA

VVAA - "VIII Concurs Pop Rock - Palma" (1990)




3 comentarios:

  1. Hey Tomeu, gracies per l'esment.
    Los recopilatorios del Pop-Rock fueron un gran acierto del concurso ya que de esta manera todos los grupos finalistas tenian oportunidad de grabar al menos una canción. Se editaron en las ediciones VI, VII y VIII ¿Tienes las otras? Si no te las paso.
    Además en la X edición editaron una cassette promocional que repartieron por los bares para que sonaran los finalistas seleccionados antes del dia de la Final.
    Todos ellos son una buena muestra de la música de una época.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola muy buenas...yo era miembro de Zevo en ese año...y al siguiente (1991)tambien llegamos a la final..pero en esa edicion (IX)no se edito el disco...aunque estaba previsto...una lastima.

      Eliminar
  2. A anónimo creo que hemos tocado juntos con zevo sobre el 93 y quizás jugado a tenis. HE perdido totalmente el contacto con vosotros y me acabo de enterar de una mala noticia.... quizás dos años tarde.
    680994205 te agradeceré si te pones en contacto conmigo. gracias jsureda@emaya.es te dejo dos contactos

    ResponderEliminar